Saturday, July 18, 2009

Semalaman Di Rumah Tumpangan Mucid

Assalamualaikumdan Salam Sejahtera.. Sori la.. da lama giler x update Blog.. Sebenarnya xde benda yg nak diceritakan.. xtau la kekeringan Idea ataupun da sememangnya aku ni pemalas. Semalam, aku dijatuhi sakit demam yg xde la kronik sangat. Tapi, mmang lemah la badan serta tulang pat kerat aku ni.. ermm.. x masuk topik lg ni.. semalam, selepas habis kelas COMP 252 yakni Programming in C++, aku segera menuju ke gerai Ibu yg terletak hanya bersebelahan dengan Kolej tempat ku belajar.. aku bingung dengan berita yg baru shaja aku terima.. malam ini, tiada siapa yg akan menemani aku di rumah.. Anuar yg jarang pulang pada hujung minggu juga ingin pulang disebabkan ada majlis kenduri yg akan diadakan di kampungnya.. lantas aku membuat persetujuan dengan Adib dan Fahmi untuk bermalam di rumah Mucid dengan alasan untuk mengulangkaji pelajaran.. setelah pulang, x disangka2 Mucid, (Tuan Rumah) , ternyata tidak pulang.. walaupun begitu, rancangan tetap akan dijalankan..

Jam menunjukkan pukul 8.00 mlm, secara tiba2 Adib muncul bersama Audi (Adiknya) membuatkan aku kaku sementara... jangan tanya sebabnya.. adib menyatakan yang beliau ingin keluar sebentar sementara menungu kedatangan fahmi yang masih belum muncul disebabkan ada hal yg x dapat dielakkan.. dlm sms beliau manyatakan akan tiba dalam jam 10.00 mlm, namun hanya sampai pada jam 11.00.. apakan maknanya suma ni?? x mengapa..

Hari semakin lewat, namun sesi ulangkaji masih belum dimulakan.. kerana nk menghabiskan menonton sesuatu.. err.. jangan salah paham.. citer melayu la.. hish!.. Setelah selesai, kami memulakan ulangkaji dengan mencari dan mencuba sample program C++ dari internet..
sesi ini diselang-selikan dengan adegan2 biasa seperti bersembang, tgok youtube, ngan bermain typing game.. hehe.. namun, masih memberikan tumpuan penuh dalam topik C++ tersebut..
Drama2 ini selesai pada jam 3.00 pg setelah semua kepenatan... pham2 la apa yg terjadi pada keesokkan harinya iaitu pada hari ini..

Penamatnya seperti gambar dibawah...
Sekian..

4 peng-Komengs:

hak ela..
cani ar xajak langsung aku!

Oit! Bukan kau sibuk cari BumbleBee ke?

Post a Comment