Monday, June 7, 2010

Potong!!! Miahahaha~

Kelmarin baruu je menghadiri majlis kenduri di rumah mak cik aku.. kenduri ni agak besar sebab merangkumi banyak upacara yg di buat sekali termasuk lah, marhaban, baby naik buai, bacaan Yaasin utk umah baru, akikah, dan majlis khatan anak anak saudara aku.. hihihi~ agak happening sbb banyak budak2 ni.. riuh rendah,, sakit kapala.. haha.. tp, xpe la, bukan slalu sume ahli keluarga dpt b'kumpul.. aku pon bukan slalu balik kampong so suasana ni sangat rare bagi aku. huhu~ so, dapat la bejumpa ngn abg2 sedara aku yg dulunya slim2, skang dah byk yg ada bag besar kat depan. huuhhh.. trauma aku... kecuali yg abg2 sedara yg ipar tu, haa maintain je sebab dorang pon memang spesis kurus walaupon anak dah 2-3.. anyway, ada la beberapa gamba yg aku smpat snap2.. xbyk tp aku nak letak gak. haha.. bb~



ini dia Haikal ngn Hakim yg bakal di khatan .. miahahha~ dgr citer nya dorg o-som, spa kalah kene sunat dulu.. last2 si adik (haikal) kalah, so, sunat la dulu.. bila turn si abg nih (hakim) dia buat hal plak, xnak sunat.. adoiii... habis sume org kene tendang.. hahahha.. nasib baik aku xde masa tu,.. haha.. tp last2 dpt pujuk gak.. dua2 dah selamat dah.. alhamdulillah lah ye~



haa. yg ni Azri atau aie je klo nak bunyi manje.. oho~ ni fav ayah chor dia.. miahahha~ diskriminasi btul! huh.. haha..



hah, tiba2 ada plak si anip ni nak amik gamba gak.. sunat skali kang aa..



yay, aie, senyum lg, nnti ayah chor masukkn dlm blog.. miahah~~

0 peng-Komengs:

Post a Comment